Oldalak

2010. május 26.

VIP- vip hurrá

No hát Pécs.

Jó volt.SZombaton elég sokszor esett,de vasárnap már csak a végén jött a vihar.
Vettem sok szépet,mert persze ha vásár akkor vásárfia kell.... és igen, továbbra sem tudok ellenállni a tűzzománcnak. Most jól megnehezitették a dolgom,mert sok tűzzománcos volt, így igen nehéz volt a választás...szóóóval lett egy csodaszép nyaklánc...

na meg gyűrűk.... na ezen kész voltam, kb 2 mm széles az egész gyűrű, és abba még minta van festve.... Szóval rögtön beleszerelmesedtem, persze kb 99% ban az összes gyűrű nagy volt rám, de mondtam,hogy akkor veszünk másnak,de ilyen kell... Aztán visszarángattam anyut, rábeszéltem ,hogy vegyünk egyet tesóm barátnőjének, meg hát vegyünk már egyet anyunak is,hátha hizik az ujjam,és akkor majd lenyúlom az övét...(kép később) és a legvégén egy jó volt rám! :) mondjuk ez nem olyan extra szép mintás, de amúgy Anettos, és igy van nekem is. :)

ja meg még 1-2 olcsóság... egy bőr patentos karkötő

meg egy naaaagyon bamba teknős. :) volt még csiga is, velük is szemeztem, de ő volt a leg butábban néző. :)

Na és egy kis plusz adalék... Szóval szombaton nézegettem a programújságot,és kiszúrtam,hogy lesz Csik koncert. Amit naaagyon szeretek, igy hát rögtön lebeszéltem anyuékkal,hogy menjünk már el... Koncert előtt én egy barátnőmmel beültem az Urániával (itt volt a koncert) szemben lévő kocsmába, ahol rögtön észrevettem,hogy ott isznak Csikék. erre pár percen belül hivott anyu,hogy minden jegy elfogyott a koncertre. Egy nő kinn árult 2 jegyet, azt gyorsan megvettük,de továbbra is fenn állt a práblem,hogy 3an vagyunk. Igyhát mit volt mit tenni,én koncertre akartam menni, hát odamentem Csikhoz,hogy hát ez a helyzet, és nem tudna e bejuttatni. Jófej volt,mert rögtön mondta,hogy hát vagy bemegyek vele együtt, vagy megpróbálja felhivni a barátját,aki intéz egy VIP jegyet... na és akkor átsuhantam a büfébe, ott volt a csellista, akivel odamentünk a jegyes lányhoz, közölte,hogy "Csik János néven fut a projekt" és varázsoltak nekem egy jegyet. :)Szóval igy voltam én Csik koncerten, ami essszementül jó volt. :)))

34 megjegyzés:

  1. Elza überatomnak minősített a bejegyzésed,és csodájára jár a leírtaknak.

    nem vagy semmi Anett,ezt nagyon derűs volt olvasni:)

    tangószká!

    VálaszTörlés
  2. :D ennek igazán örülök!! :)))

    Ja azt le se irtam,hogy szegény CSik barátom épp a mosdóból jött,mert sok volt ott már a sör. :D

    VálaszTörlés
  3. ugyan,mi az:D

    egyszer,mikor még gyűjtöttem az ótógramokat,a heveny szrít szevenből mindenkitől volt már,csak az orbán gyuszitól nem,erre mikor lelek rá? amikor gyűrűt vesz a párjának:D...hát azért ott nem zaklattam,aztán ki is nőttem belőle.

    VálaszTörlés
  4. :D :D ugyan, simán odamehettél volna, és felajánlod,hogy felpróbálod a gyűrűt. :D

    én sosenem voltam nagyon ótógrammos, főleg azért nem,mer amikor még gyűjthetnékem lett volna, akkor beszari voltam kérni, amióta meg nem vagyok beszari,azóta nem foglalkozok olyanokkal,hogy legyen egy fecni lapom egy olvashatatlan firkával. :) azóta inkább bejuttatom magam koncertre... :) nem ez volt az első. :P

    VálaszTörlés
  5. velem is előferdült már:D mondjuk a 30Y-t nem szeretem,de barátosnémnek születésnapja volt,be kellett menni...szépen bekéredzkedtünk,nem lévén jegy,jól felköszöntettük Dórit,aki azzal köszönte meg az egészet,hogy felugrott a színpadra,és megfogta a Beck Zoli s*gg*t:D

    nekem a Lecsótól van köszöntésem,pedig nem is ünneplem a szülinapom,de ez a pajtásokat hol érdekli...:D

    mégha az esetem lenne a Gyuszi,és nem a párommal lettem volna...:D

    VálaszTörlés
  6. Ez jó. :D
    Mondjuk egy Lecsós köszöntésnek tudnék örülni,egy amolyan lecsós kösziiiiii-vel. :D

    VálaszTörlés
  7. :))

    mutatok neked is frissensült friss tüzet:

    http://www.youtube.com/watch?v=1jG9lqa8Uvw

    VálaszTörlés
  8. vicces,az volt az ellenőrző szó,hogy duckno.

    ezek után holnap transzparensekkel fogok rohangálni,hogy

    CSAK KACSÁKAT NEEEEE!

    VálaszTörlés
  9. kellemes ez a tűz! :)
    milyen lenne,ha minden táborTűznél ez a zene szólna. :D

    most,hogy minden létező zeném is elveszett igy kimondottan tökre fogok örülni a zenéidnek. :) na meg amúgy is. :D

    Ja megtalált a sigurrósos érdeklődő... és még az is lehet,hogy dizájnboltolás is lesz belőle,nem csak sigur. Akkor majd osztozunk a bevételen. :D

    VálaszTörlés
  10. írok ki neked ilyet is,de élőben na úgy ám a legjobb,igazi falu-hangulat van a színpadon,mindenki játszik vagy 5 hangszeren,van benne egy házaspár is,és nagyon csuda embereknek tűnnek,bele kéne bújni a bőrükbe:)

    micsodaaa?:D óóóóóóóóóóteveanyááááááám,hát erről írj már bővebben:D
    nem ismerem ám a srácot,csak deviantartpn futottunk össze,meg last.fm-en.

    hát ez csúcs,azt a teringetteebugatta:D verifántásztisse,hajrá Anett:D

    VálaszTörlés
  11. ja semmi nem biztos ááám, meg nem akarok előre inni a macira meg ilyenek... annyit irt, hogy ugye őt érdekelné a sigurrós meg hogy amugy egy desinboltban dolgozik,és szerinte ott is érdekelnék őket a dolgaim.... szóval most igy kérdeztem,hogy mimerrehányméter?:)

    ja szóval srác?:D oké... mert olyan néven irt, hogy ne m tehát ebből nem sok minden derült ki. :))

    Tiszta jó lehet egy ilyen koncert... na majd mondom itt a főszervezőknek,h ha már olyan falu-hangulatos, hivjuk meg őket bugyi krumplifesztiválra. :D :D :P hát vót itt mán a kormorán is!:D

    VálaszTörlés
  12. jaa,igen,azt néztem egyszer,hogy a Buborékban dolgozik,azt hiszem,jó hely lehet,van egy ismerőse,akivel már jobban "összespanoltam" dev-en,és mutatottot dolgokat,meg fel is töltött belőle,de nem tudom,mennyi látszik,rákeresek mindjárt:)

    iwiw-en én sem a rendes nevemen vagyok,de még az Elzás sem,el lehet vele kerülni bizonyos embereket:D

    hát basszus,az arcade fire azért menő lenne krumplifeszten,de itt dögöljek meg,ha nem ropnám rá az elsősorban,számban főzelékkel:D

    VálaszTörlés
  13. http://dorfman.deviantart.com/art/Fanatic-158695922?q=gallery%3Adorfman%2F738855&qo=51

    http://dorfman.deviantart.com/art/matine-158691083?q=gallery%3Adorfman%2F738855&qo=52

    na,ezek a Buborékban készültek,és ő a srác,akivel kommunikálsz:)

    VálaszTörlés
  14. úúú szimpi. :D :D :D

    ja hát iwiwre lehet nekem sem ártana egy kamu név. túl sok az arc...:)

    Hát ott lenne a szeren,egy ilyen krumplifeszt. :D de a helyi jóóóófej emberekből kinézem, hogy mi ketten nyomnánk a szinpad előtt-vagy a szipadon... és kb 30 négyzetméteres körzetben senki,és hátul a sörsátorból figyelne pár nyugdijas. :D:D Ja meg anyuék kijönnének megnézni. :D

    VálaszTörlés
  15. valahogy én is ilyen várakozásokkal tekintenék elibe:D

    ennél már csak a tojásfeszt vagy a kocsonyafest lenne jobb.

    VálaszTörlés
  16. egyszer betévedtünk cseresznyefesztiválra, ahol én reméltem,hogy legalább jól belakok majd cseresznyéből...erre nem hogy program nem volt konkrétan semmi,de közölték,hogy ja első nap elfogyott a cserkó. :)

    Idén viszont majdnem jött a CSik a krumplira, csak már levoltak szervezve.... De már Mjadnem. :D:D

    VálaszTörlés
  17. te most amúgy közben elvileg dolgozol? :D
    csek mert olyan jó gyors a reakciód. :D :D

    VálaszTörlés
  18. nem,most nem dolgozom,szabad 1,5 hetem van,utazgatom osztrákián belül,kész dolgokat szállítok a vevőknek,Kristóf cimborámmal,mert sok a cucc,és egyedül nem bírnám,plusz megbeszéléseim vannak jövendő alkotásokra,egyebekre:) közben intézem az ügyeim a neten,míg közlekedünk,az otthoniaknak helyzetjelentek,és ilyenek,ezért válaszolok rövid idő alatt,ide nézek,oda nézek,hogy ne forrjon fel az agyvizem:)

    a cseresznye meg az egyik leggyümölcs,és jelentős is!
    egyszer Goran Bregivic is azért mondta le a hun fellépését,mert leesett a cseresznyefáról,és eltörte a lábát. ezen röhögtem vagy egy hétig. jóó,nem vicces,de akkor is,bocs,ne számítsatok rám,leestem a cseresznyefáról:D

    VálaszTörlés
  19. ééértem. :D

    Jajj azon énis néztem. :D Mondjuk mekkora fa lehetett,hogy igy leessen és ekkora baja legyen, avgy mennyire lehet béna,hogy igy sikerüljön.:p :)
    Még mentünk is volna valszeg, erre tököm huligenszt hoztak helyette.... pfff

    VálaszTörlés
  20. huligensz? mi bajod azzal,az egyik legfántásztikusább hungárisse zenekarosdi!...csak,és kizárólag a grúvháuz veri le őket...micsoda ízlésed van,nem szeretni a huligenszt,ejnye...:D:D

    sztem valami hibrid mamutcserkóra mászhatott.
    a zenészek mind különcködnek...

    VálaszTörlés
  21. opppááá,bocs hogy beletrafáltam a kedvenc zenekarodba itt a huligánokkal. :D

    sztem lehet hogy szimplán annyi cseresznyepálinkát ivott,hogy detoxba vitték,és nem tudta magát összeszedni koncertig, de ezt ily formán csak nem mondhatta,igy esett a csersznyefás sztori....:)

    VálaszTörlés
  22. hát,ez a sztori sokkal reálisabb,igen!

    akkor esnék le én is a cseresznyefáról,ha a huligensz lenne a kedvencem...a magyar popipar kerekítve egy nagy kalap...hm...rohadtcseresznye?

    VálaszTörlés
  23. :D

    te amúgy én egész biztosan sráccal levelezek a sigurral kapcsolatban? :)

    VálaszTörlés
  24. megválaszoltad magadnak,hát ez aranyos:D

    Marcinak hívják egyébként,bár a legtöbb helyen enigmapanda néven fut,így last-fm-en,deviantarton,és a blogján is,amit megleshetsz,ha kedved van,úgyanígy blogspotos:)

    VálaszTörlés
  25. óóó,és nézd már,nála,legfrisebb utáni bejegyzés:

    "van szigúrósos fülbenyakbahajba való. ez a lány egyébként nagyon ügyes."

    még egy kis pozitivitás néked:)

    árulnák kilóra,de jó lenne...:)

    VálaszTörlés
  26. wááá. :D hát igencsak örülök neki. :D

    húte részletezném,mennyire jön be a srác, de inkább nem,mer mégavégén idetéved. :)

    ja nagyjából kész van ám.... most készül..mindjárt lefotózom. :)

    VálaszTörlés
  27. :)

    figyelj,ezután a mondat után sztem már felesleges lenne tovább részletezni,meg egyébként elég érthető.

    pár hónapja olvasom a blogját,elég elgondoltató dolgokat tud írni,meg érdekes szemlélete van,fura egy fazon,de pozitívan.

    nemrég csináltam neki stoppos pandát,majd azt is el kellene juttatni...akkora,mint a töklevesed:)
    csak jussak már haza,úgy el vagyok úszva,mint a részeg emberek az árok partján vasárnap délben...

    kíváncsi vagyok ám rá:)

    minden harmónikus és nyugtató dolog jöhet,de sztem beülök egy katapultba,aztán szerezd meg hát mind,pokémon...:)

    VálaszTörlés
  28. csak ez a rohadt autó szaladna ki a talpam alól. utálom. vezetni is utálok.

    de a kényszer nagy úr,kismalac meg az üveghegyen túl túr.

    VálaszTörlés
  29. na ja lehet ezen már nincs mit részletezni, na mindegy. :D kommenteket márcsak nem olvas,és remélem két perc múlva jön egy komment hogy de. :D az olyan jellemző lenne. :D

    jaja,tőlem is kért pandát. :)

    huhuuu mennikelllkészülni.koooncert. :)

    VálaszTörlés
  30. uh jaj, néha vagyok olyan tehetség.hogy olvasok,csak nem látok, vagy látok csak mégis átsiklom vagy mi, szóval ma vettem észre itt a kommented,hogy holsmerre van blogja a srácnak. És azóta itt ülök és olvasok meg nézek és gondolkodok,és hu hát lehet nem kellett volna elkezdeni olvasni,mert órák teltek el,én meg csak agyalok dolgokon, de amúgy jó az ott nála, csak túlzottan gondolkodtat, ami persze jó is meg nem is....

    VálaszTörlés
  31. marha ritkán van,hogy én valamit órákig nézzek, már csak azért sem,mert nem szeretek itt ülni,és amúgyis kifolyik tőle a szemem.
    pl nála volt,hogy elvoltam egy jó délutánt és jópár napig gondolkodtam rajta sztem...
    http://thebigpete.blogspot.com/2009/09/1-honap-parasztorszagban.html

    VálaszTörlés
  32. igen,ezzel kapcsolatban én is így vagyok,egyszer úgy elkezdtem olvasni,hogy a munkából is majd elkéstem,órákig csak olvastam egy blogot. alapjaiban pedig kicsit szégyenlős vagyok,de nem tudtam megállni,h ne vegyem fel a kapcsolatot vele,mostmár ő az én Dani barátom,és együtt is lakom vele,amikor fehérváron vagyok. bár a blogolást abbahagyta,és a fészbúk meg persze nem arra való,hogy ott filozofáljon hosszasan az ember,de a beszélgetések maradtak,most is,akárhogy. nem szeretek alapvetően ragaszkodni és azt,h valakitől függjek,ragaszkodjam hozzá,a Dani az olyan borsóhéj,és fordítva. szóval jó a világháló azért.

    na de majd inkább faszbúkon vagy valahol írok neked,ha nem zavar,és nem kívánsz még a halál faszába a sok hozzászólásommal,aztán majd érdeklődöm a óvodás találkozóról is.

    igazából nem tudom,talán 3 blogra térek rá ennyiszer,mint a tiédre,de valahogy megfogott.
    érdekes személyiség vagy,szimpatikus,tehetséges,és valamennyire látom magam az írásaidban. ami elég furcsa.

    VálaszTörlés
  33. ajj dehogy kivánlak a halálfaszára. :)
    igazából normális emberi kapcsolatok terén mostanság elég szar időszakon vagyok túl/ túlvagyok??, és sokszor volt,hogy az tartott életben,hogy nembaj,majd jön ez a jófej csaj és vele kommunikálok,és nem halok meg antiszocializálódásban :)

    ma is kérdezte ő, hogy na és hát téged honnan ismerlek, és akkor igy jé,hát csak blog,és amúgy még sosenem is láttam. jé. fura volt.

    de amúgy kb nekem is úgy 2-3 blog van,amit napi többször nézek akár,s egy a tiéd. de már első látásra piff tarolt. :)

    ja meg mondanám,hogy tökre köszi- de mondtad,hogy nem köszöngetünk. :D

    VálaszTörlés