Oldalak

2010. május 28.

csak természetesen!

Nos most egy kis más féle anyagokkal szöszmötöltem.... Multkor apu egyik játékához készitett kis fadarabokból benyúltam párat,mert rögtön megmozgatta a fantáziámat... Na nem mintha apa nem örült neki, de utána még arra is sikerült rávenni,hogy ki is fúrja nekem őket. :D
Szóval lett ez a szett...

Aztán még lelátogattam a garázsba és a fagolyó készletet is megdézsmáltam, belőle meg ez a szövött karkötő. Na ez most nagyon bejön, úgyhogy még van pár fagolyó,tehát lehet lesz belőle még egy hasonló....
Plusz még van ez a zöld horgoltbogyós nyaklánc....

27 megjegyzés:

  1. háá,ez is tetszik:)

    a helyzet meg ismerős,apa asztalos (is),én is nyúltam már tőle sok mindent,meg is tanított,amire lehetett. mondjuk sokat is fabrikáltunk együtt,jó is volt az:) a nagy medve meg a kis cinege:)

    a faművesség tök jó dolog,a fa dolgok a legkedvesebb,legtermészetesebb,legzöldebb anyagok. a fáramászásról meg ne is beszéljünk.
    meg a fejjel lefelé zenehallgatásról. meg a hegedülésről. szívesen laknék mondjuk fában,vagy lennék fa.

    a tűzzománcnak én is nagy szerelmese vagyok,még a zánkai művtábor évei alatt kezdődött a dolog...sajnos ritkán tudom űzni.

    te hova jársz egyébként?:) mindig elfelejtem megkérdezni.

    VálaszTörlés
  2. jaaaj,látom megtalált Csenge:D (mysliborki)
    ő az egyik nagy izlandszerelmes holdfivérem.

    VálaszTörlés
  3. Én még általánosban nyomtam tűzzománcot is, meg fafaragást is, meg még elég sok mindent is... de a tűzzománc azóta is felettébb vonz,mindig nézem,hogy össze tudom e úgy hozni az óráimat,hogy bejárhassak szakkörre... (csak az a baj,hogy elég agyfasz vén néni tartja...és izlése nem sok van, de úgy gondolja,hogy na akkor majd ő megmondja a frankót,és mindig megpróbálja ráderőltetni... na mondjuk ez sokszor nálam már 5.es kiskoromba se ment neki... :) )

    na meg a fát is szeretem, bár mi általában apuval annyit dolgozunk koprodukcióban,hogy én festem a játékait... pl a csattogós kacsákat,meg libákat...

    Ja én amúgy volt BMF-újonnan Óbudai egyetem- könnyűipar, terméktervező, azon belül is ruhás... de hogy mi leszek,azt nemtudom. :D


    Ja igen,Csengét néztem,hogy ő aki nálad megtalálható... :)

    VálaszTörlés
  4. terméktervező? az mit takar?:)

    egyébként meg rendben van az,ha nem megy a ráderőltetés,rám sem ment...ellenkező esetben biztos nem azt csinálnánk most,amit,és szörnyen manipulálhatóak lennénk. az meg elég agyfasz dolog,csak hogy én is ezzel a számomra kedves kifejezéssel éljek:)

    VálaszTörlés
  5. júúúj, de jók!!!! különösen az első, de mind nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Örülök,hogy neked is tetszik Viki. :))

    Hát elza. :D ez egy jó kérdés,sokszor én is ezt kérdezem,hogy itt hol is van a terméktervezés???
    Nemtudom, varrunk, tanulunk varrodát szervezni - ami amúgy már kb nincs is,de mindegy... tudom a varrógép működését... rajzolunk...
    de sokkal kevésbé kreativ,mint ahogy hangzik, meg mint amennyire szeretném....

    VálaszTörlés
  7. hm...én is ezért hagytam ott az egyik sulim,a ruhaiparit.

    de hajrá,szüljön meg téged magyarország,mint tehetséges termékterveződ,megyek vevőnek,ígérem:D

    VálaszTörlés
  8. na,tejfölbőlkerítést napot lányok,én meg megyek,és festek egy újabb jellegtelen,unalmas,savanyú alakról egy portrét.

    éljen a megélhetés!

    VálaszTörlés
  9. iiijjj, dejó neked. Hajrá! :)

    VálaszTörlés
  10. mi ez a kibeszélő show kéremszépen? :D:D
    nekem az első tetszik nagyon, látszik h falusi vagyok mert a tepertő jutott róla eszembe. de imádom a fa ékszert.
    és Elzadrága itten vagy arcképcsarnokon meg nem?
    olyan szép üzenetkék gyűlnek pedig az üzenőfaladon.

    VálaszTörlés
  11. áh nem. szaftosan kibeszélni nem itt szoktunk... :D itt még a végén te is olvasod. :D :D

    na nekem a töpörtyű még nem jutott eszembe, de lehet az lesz a neve. :D

    Hát elza,te meg jól le lettél teremtve. :D

    VálaszTörlés
  12. óó,mindig le vagyok osztva,éljen a 42-es testvériség...:D

    Csenge,valamivel ütnöm kell az időm,rendelésintézés közben,utazás,egyebek,ahhoz meg nincs kedvem épp,majd idejében megnézem,ha hazaértem. meg egyszerre fentvagyok egy ideig,ha fentvagyok,és rendezgetem a dolgaim,most meg nincs egyhuzam időm. csak a blogokat nézem,ihletmerítőnek,etcetera,ne legyen agykárosodásom.

    és Anett,igen,nagyon jó nekem,az ilyen portré alanyok miatt vagyok tagja az "időnként szívesen tarkonbasznék egy-két embert egy péklapáttal"-csoportnak.

    VálaszTörlés
  13. tepertő basszus,meg a zsíros kenyér pirospaprikával és lilahagymával,mi?

    az a legjobb,mikor lelövöd a disznót,akinek persze az EU szabályai szerint nem lehet halálközeli élménye,majd fut még két kört,mielőtt nagy kegyesen összeomlana.

    darabolni jó dolog,kiéli az ember a rejtett agresszóit. a keresztapja rendre berúg,Melcsikének szólít,és nagyon bájosan állandóan rajtad akar keresztülesni,meg fogdossa a derekad,a minimanó menyecske felszólítással.

    disznótor...i'm lovin' it.

    VálaszTörlés
  14. "időnként szívesen tarkonbasznék egy-két embert egy péklapáttal" ez nagyon jó. :D :D ilyen csoport tagja én is lennék... :)

    VálaszTörlés
  15. fércbúkon van:)

    http://www.egilampas.hu/

    meg ezt nézd még.

    bocs amúgy,hogy rendre betámadom a blogod,de Elza nagyon szereti a blogodat,és Elzát kikapcsolja a blogod a nagy észelhagyások közepette.

    :)

    VálaszTörlés
  16. én meg felettébb örülök,hogy elza szeret idejárni. :)

    húú nagyon állatjól néz ki ez a lámpás...
    mondjuk a kis szines tavirózsás úszós nem lett a kedvencem,de marhajók.

    VálaszTörlés
  17. :)

    na az nekem sem. egyébként sem vagyok egy nagy virágos.

    de a lámpabuziság az lámpabuziság.
    és ilyen lámpás hangulatból a legjobb a szimpla kertben van. ott gondolom,jártál már:)
    sose nem lehet megunni,egyszerűen valami béke szigete féle,még ha nyüzsi is van. az emelet,a lámpások,az illatok,a forralt bor,meg minden.

    meg pofátlan vagyok,mindig viszek paprikás buktát.

    amikor nosztalgiázom,mindig 50 évesnek érzem magam...fasza:)

    VálaszTörlés
  18. http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4&feature

    ez most eszembe jutott,aranyos klipje van.

    VálaszTörlés
  19. Hát igen te is elég vén szar vagy már,hogy nosztalgiázz. :)
    meg a "bezzeg az én időmben", és "az én gyerekkoromban" mondatok... :)

    ez tényleg aranyos klipp. én ehhez a számhoz a repülni nem tudó kiwi-s klippet,vagy miaazt ismertem...

    VálaszTörlés
  20. kösz,ezt a vén szart kiteszem valahova:D

    nekem az a kedvencem,amikor a 19 éves srác mondja,hogy ezek a mai fiatalok...és hasonló nyalánkságok.

    hát,én eddig a klipet sem láttam,csak eszembe jutott,és rákerestem,egyébként egy fokon idegesít,mert agyonjátszották/hájpolták.

    VálaszTörlés
  21. húúú boccs,már megint jól beszóltam,pedig a huligenszessel biztos épp eléggé letiportalak. :D :D mondjuk a vénszar rám is vonatkozott. :)

    igen az mókás tud lenni. :)

    VálaszTörlés
  22. persze,nagyon megszenvedte a dolgot a harmatfinglepkeszárny lelkem...:D

    nagyon vénszar vagy te is,egy év nincs köztünk sztem:)

    VálaszTörlés
  23. :D :D uh,most sajnálom a harmatfing lelked. :D

    jaja sztem sincs 1 kerek. :D

    VálaszTörlés
  24. jajj te beregisztráltam faszbúkra hüje néven,hogy megnézhessem már magamnak az ilyen ejj de tarkónbasznék egykét embert a péklapáttal stilusú csoportokat... :D
    de gondoltam azér a helyi vagány csávók már csak ne leljenek rám,ha nem muszáj, igy maradtam a Pogácsaszemű Anett névnél.

    VálaszTörlés
  25. :D majd megleslek,ha egyszer odaérek.

    én sokáig Éneklő Szarvas néven futottam,h elkerüljem a dolgokat. meg voltam mi is...nem tudom már. majd meghívlak a péklapát oldalra,meg minden,mi szép és jó,persze ha nem fog zavarni,hogy bejelüllek,mert ezt csak úgy lehet.

    egyébként nem olyan rossz dolog a fércbúk,jó emberekkel lehet ott összekeveredni,meg érdekes dolgokat lehet találni,frissen értesülni programokról,satöbbi:)

    VálaszTörlés
  26. okéé. :)
    hu nekem most még kicsit idegen és zavaros,hogy mi merre, de majd egyszer szétnézek... mondjuk el kéne kezdeni tanulni a köv. szóbelire... na és akkor jön az,hogy már bármit csinálok,csak azt ne....szóval lehet mostanság lesz az a szétnézés. :))

    VálaszTörlés