Oldalak

2010. február 27.

Nos hát jó ideje nem jelentkeztem....ennek örömére, meg hogy közeleg a tavasz,és kisütött a nap,és tudtam pár fényképet csinálni.... igy mutatok pár horgolmányt. :)
Ez a hiperszuper táska egy koprodukciós termék. Én kinéztem, vettünk fonalat, mama horgolta, én varrtam egy belsejét, anya meg összerakta. :) Még elvileg lesz rá vmi diszités... kis narancs virágok, vagy valami....
A képeken annyira azért nem látszik, pedig tök jó zöld!

Aztán egy aaaaalter - rasztás , szivárványos sapka Nekem. :D

Meg egy Zöld, bogyós sapka, anyuval közösen hordjuk. Én többnyire mindig másképp gyűröm... svájcisan előre, vagy oldalra vagy hátra vagy felbuggyositom. :)

2 megjegyzés:

  1. rögtön rendszeres olvasóvá is avanzsáltam magam az oldal böngészés után:) tetszetős:)

    mind hasonlóan alter,természetesen a sapka a favoritos cím birtokosa,szívesen vennék birtokba én is egy ilyet.

    jó munkát,és tavaszolást:)

    VálaszTörlés