Oldalak

2009. augusztus 3.

Anna nélkül

Anna elment,élvezi a Balatont,én meg teljesen elhavaztam. :) Szerdán indulunk az ördögkatlanra, holnapra még ezeregy dolog lenne...
Tegnap apának festettem Kacsákat, récéket, libákat....minden félét. Ezek már mind aug 20-ra készülnek a Mesterségek ünnepére. (rákattintva, nagyobb méretben jobban látszik:) )


Na meg közben kaptam egy rendelést Meskán, épp csak a hozzá való gyöngy fogyott el,és nem kaptam sehol, de majdcsak lesz valami. :)
Holnap még kéne Ördögkatlanos medált csinálnom Annának,meg ajándékba is.
Ma a régi ,gyerek, anyukám által varrt esőkabátra varrtam gomblukakat és szivárvány szinű gombokat, és beimpregnáltam,remélem most már meg is fog védeni az esőtől.... legalábbis könyékig :) mert kb addig ér az ujja. :D
Holnap még ördöglakatot is méhviaszolunk apával.... persze szegény Annának egy hónapja beígért táska még mindig nem lesz kész....lesz még mit csinálni, ja igen és be is kéne pakolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése