Oldalak

2009. július 12.

zsugorka

Nos íme pár újdonság, vagy ami még nem került fel eddig....

Tegnapi termés ez a több rétegből összeolvasztott zöldség. :) Alapja egy zöld csíkos réteg,melyre egy átlátszót tettem,amire csak kis indákat, kacskaringókat és egy kiscsiguszt rajzoltam :)
ára: 1100 Ft


Kipróbáltam egy új technikát is, olajpasztellal rajzoltam. Ez az absztrakt csoda lett az eredménye :) De szerintem jó lett, mindenesetre a pasztel bevált.
Ára:1000 Ft


És íme ez a leginkább régi fekete csempére emlékeztető darab. Rájöttem,hogy ezer fekete ruhám van,és nincs egy szép tisztességes fekete medálom,ugyhogy gyártottam egyet. :) Ez a medál fekete zsugorka lapra készült, nem átlátszóra mint a többi.
Ára: 1000 ft



Ma született kedves ismerősünk babája a Kismiska :) nagy örömünk után készítettem édesanyjának egy bájos gólyás kitűzőt. Kérhető nyakláncnak vagy fülbevalónak, rózsaszin csomaggal vagy persze csomag nélkül, akik babát nem várnak,de szeretik a gólyákat. :) Nekem is lesz.Nem baba, hanem gólya :D
Ára: 1000 Ft

Igazi apróságok: (emígyen szólva "kisszarok" :) )
inimini bedugós fülbevalók. Persze bármilyen színben kérheted.
Ára:300 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése