Oldalak

2009. július 3.

gyerkőcök

És egy ovis sztori Anettől:)
a gyerekek és a termékeink:

Voltam bent anyukámnál az ovodában.
leültem a kisasztalhoz...anya lelépett, kislányok körém gyűltek, vagy 12en.
Volt rajtam egy farmer rövidgatya kitűzőkkel,kapcsokkal,mindenszarral... nyakamban kisvakond, fülemben szellemirtók, karkötő - szines ovis fagyöngyös meg fonatok.

A kisebb lányok,csak végig mustráltak és mosolyogtak... a nagyobbak Nagy beszélgetésbe elegyedtek :)
Pannika: te csináltad a fülbevalód?
én: igen
* hatásszünet*
P: és a nyakláncod is?
én: igen. aztis.
*szünet*
Zsóka: szép :)
én: köszi
*szünet*
zs: és a karkötődet is te csináltad?
én: ahha, aztis
zs: tetszik. Nekem is van ilyen :)
*szünet*
P: és a nadrágod eredetileg is ilyen volt?
én: nem, én tettem rá őket.
zs: szép. :) nekem is vannak kitűzőim.
húúú van neki füles is. dejoooo
ujabb szünet, még jött vagy 3 kislány és marhasokan néztek, ugyhogy kezdtem zavarba jönni,és inkább bementem :D

Nah ma aztán anyuval jól kidumáltak. :)
Pannika: És mondd ovónéni, a lányodnak minden nadrágján vannak ilyen kapcsok,meg kitűzők?
Anya: neeem, nem , csak ezen.
P.:ovónéni,és a karkötőit le szokta venni,vagy mindig rjata vannak?
P.:Hát az a kisvakond a nyakában az nagyon tetszett ám! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése