Oldalak

2010. november 14.

egyszáz

kicsit mintha elhanyagoló félben lenne a blog... hát elnézést.
ez a 100. bejegyzés, szóval számithattok valami játékra, csak most hirtelen nincs ötletem...

rendelések vannak,mindenféle, amikkel többnyire lassan haladok. bocsánat.
+ egykét ajándék is készül,de arról csak később...



készülőben egy merőben új projekt. Nem sok köze van a zsugor témához, mondhatni semmi. Rejtő jenő könyvek után nézelődtem vaterán, keveredtem jobbra balra, aztán villant egyet az agyam, s valam ilyesmit láttam. aztán vásároltam, fúrtunk fargatunk, csiszoltunk, vágtunk és ragasztottunk,meg mindenféle. s hát egy ilyen dolog lett.
valaki aztmondta emlékezteti őt a régi papirpénzekre... nem is tudom ilyen hogy juthatott róla eszébe: ))

Apukámmal lesz a közeljövőben Meskainterjú. :) igazából már tök rég felkérték, csak ő ilyenekkel nem foglalkozik, igy mire némi csúszással én megtudtam,és most eleget rágtam a fülét, igy megirhattuk anyuval helyette :D

utóbbi héten programdömping volt, de nem ártott már :) koncertek, szinházak, izlandok...
ja meg volt helovini TÖKJÓ jelmezes parti is...a hangulat kedvéért egy kép...

1 megjegyzés:

  1. A játékra ezennel (még annak meghirdetése előtt) jelentkezem. Kérem figyelembe venni a sorsolásnál.
    MZ

    ui: Ezek a papírpénzesek nagyon ötletesek, gratulálok! Lehet, hogy én is készítek néhányat a Deák Ferenc képével, csak az a baj, nincs hozzá alapanyagom...

    VálaszTörlés