Oldalak

2010. szeptember 6.

Krumplifesztivál

No hát megtörtént AZ ÉV PROGRAMJA! :)
nevezetesen a Krumplifesztivál Bugyin!
hát én beharangoztam ezt már egy jóideje minden kedves barátnak, aztán addig alakultak a dolgok,hogy végül jött Elza meg István pajtás.
Elza lány érkezett pénteken, hozott egy újabb szeretetcsomagot, ami hát olyan csoda mint az előző. :)) meg hozott egy nagyadag muzsikát is,amin lehetett stefánnal osztozni, meg harcolni,végül kedvességből adódóan megkapni,majd mikor kiderül,hogy nem teljesen jó,akkor kinevetve lenni.aztán mentünk este szinházalni ( Nemsenkilény - Monológ nemmindegyembereknek c. előadás) ,ami jegyhiányban majdnem kimaradt, de végül nem. vélemény: nekem tetszett, bár többször adódott,mikor nem tudtam elképzelni,hogy tényleg ilyen lenne egy autista, de a Pali aki göttinger,és beszélt az ottaniakkal azt mondta nekem,hogy mindent egy autista irásai alapján történt. szóval akkor meg érdekes na.
aztán szombaton zenés ébresztő után irány a Krumplifeszt,ami már a 3. és szerény kis falvunkban zajlik. csodálatos programok, mégcsodálatosabb emberekkel.
csináltattunk arcfestést,ami igen nagyon jóvolt, a kislányok szépnéniztek, a kisfiúk meg jókat röhögtek rajtunk, az emberek meg sokat fotóztak.hátés készült egy kiállitás ruhavariációk krumpliszsákokból...
részemről két ruha született,egy naturális,meg egy plasztik 'dominaruha'.
kedves nagymamámnak persze mind közül az enyém tetszett a legjobban, természetesen Minden elfogultság Nélkül! :))közben hazaérkezett a barátnő Hollandiából,akitől kaptam sok szépet... a legjobb! mini singeres fülbevaló! :D ma abban mentem be varrós órára. :D

4 megjegyzés:

  1. most én is kössek bele,hogy nézel ki?:D

    a háttér csúcs,a tetején a pirossal valami szemetverő,és nem tudom,itt kicsit szétcsúszik,tehát címke bent van kb. a bejegyzés közepében...az oldalsávban nem igazán zavaró,hogy átütnek a madarak,de fent tennék alá valami egyszínűt,vagy márványosat,batikoltat,színben harmonizálót...
    a betűtípus meg hozzád képest elég kemény:D

    asszem én meg átváltok nagyobbra,legyen békesség:D

    az éééév programja,azazaz:D

    VálaszTörlés
  2. hmmm a piros nekem is baszta a szemem, de ez se sokkal jobb, de hátteret nem nagyon akarok alá. ugyse az a lényeg...
    itt nem csúszik semmi sehova ugyhogy az az opera gikszere,azzal meg nem tudok mittenni...
    ja a betű meg hát ez volt, nincs semmi értelmes na :D

    szerintem te meg a minimbetűvel vagy jó...igy is hosszú egy bejegyzés nálad,nem ha még a betű is nagy ;)

    VálaszTörlés
  3. miiiit hosszú?:D de egyébként meg picibetű hát,de már annyiszor meg lettem szólva...bár sztem visszaállok,aztán nagyítózik,aki akar

    neked meg így sokkal csuhajjább lett,no

    VálaszTörlés
  4. :D szerintem is nagyitson aki akar. :) én kedvelem a te aprólékod. :)
    csuhajja :D

    VálaszTörlés