Oldalak

2010. augusztus 1.

tábor



A héten Balatoni táborozás volt. természetesen amig itthon százágra sütött a nap,ott nem. többynire hideg és esős volt az idő, ami igencsak elszomoritó volt. de azért egyik nap csak belemerészkedtünk a vizbe, ami iszonyat hideg volt, igy kb ha összesen 10 percet voltunk benn. :)
Na de amiért mi mentünk, az a batikolás volt. Anyunak kellett menni, én meg mentem segitőnek.
hátrányos helyzetű gyerekeknek volt szervezve a dolog, délelőtti kézműveskedéssel és elvileg délutáni egyéb programokkal. a délutáni programokból az idő és a szervezés miatt sajnos nem sok sült ki, de a kézművelés az jól sikerült. A batik elvileg csak kiegészitő foglalkozás volt, úgy hogy fő szakma a nemezelés, a szövés és a gyertyázás, és amennyiben elfáradnak jöhetnek hozzánk batikolni... na hát ezek ellenére kb folyamatosan jöttek és jöttek és alkottak. De olyan kedvesek és kreativak és lelkesek voltak hogy csak na. :D nagyon pozitiv csalódást okoztak :)
én közben molinóból varrtam kis szatyrocskákat, és azt is bebatikolhatták, meg hoztak magukkal pólót, meg lehetett kendőt is csinálni...de tényleg nagyon élvezték, meg ügyesek voltak, szépeket csináltak nagyon.
a sikerre való tekintettel viszont én alig csináltam valamit, pedig hejj de elterveztem hogy én majd ki mindenkinek gyártok ajándékba hejj de csodás kendőket. hát és nem .
végül ezeket csináltuk anyuval:egy hippi szatyor. szivvel- pisszel- lélekkel
egy gyümölcsös szatyor anyu által, az alma kicsit megcsúszott valamiért. :(
egy buborékos tasit akartam sok szivárványos bubival és mindennel, de kitettem száradni egyik nap félkészen, elmentünk a városba be, és közben eleredt az eső és kb az egész összeázta/folyta magát, hát utána még befejeztem,hogy akkor már legyen legalább, de hát nem épp ilyennek terveztem.meg anyunak egy sima fehér ingét még összezöldeltük :)

na meg ott volt két igenkedves igendilis lányzó, akikkel igen jóléreztük magunkat esténként, és velük cserekereskedelem lévén szatyorért cserébe kaptam egy szuperjó hajgumit és egy karkötőt. :D


szerdától meg katlan!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése