Oldalak

2010. március 14.

kitűző- gyümölcsszezon

Anyáék elutaztak, én meg unatkoztam egyedül itthon, úgyhogy próbálkoztam.
Már régóta készültem rá, most végre lenyomtam....
gyümölcsök kockás anyagokkal párositva...
eredmény: 4 gyümölcsös kitűző

tegnap is ráértem,úgyhogy még gyümölcs....
és két alternativa alternativ kokárdára. :) (ezek a bénábbak, ezekkel kezdtem. :) )


Ja a képminőség enyhén rossz, lévén anyuék elvitték a fényképezőt, igy maradt, hogy bescanneltem a kész dolgokat. :)

Örülök,ha véleményezitek!! Negativ , épitő jellegű kritika is jöhet!

2 megjegyzés:

  1. nekem kifejezetten tetszenek!!! :)
    ilyen gyümölcsös mintás volt az anyag eredetileg?
    és ha jól látom, géppel varrtad, és úgy nézem, van gépi pelenkaöltésed!? húúú, az tök jóó..... :)

    VálaszTörlés
  2. köszii. :D
    Igen igen igen. :)
    ovis kukta kötény,és kuktasapka alapanyaga volt valaha,amit anya varrt,és annak a maradványaiból élek most. :)
    Jaja,gépi pelenka.... nagyon bejött, pedig eddig arra valamiért sosem figyeltem,hogy az az. :)

    VálaszTörlés