Oldalak

2009. október 28.

AKCIÓ és egyebek

Mi is csináltunk egy kis AKCIÓÓÓÓÓÓt! Van ami itt is, Meskán is, van ami csak itt.
táska, tündér,és bagoly leginkább
ime: őőőő nagyitsátok ki a képet. :)
a táska: 1800 Ft
kicsi tündérek: 750 Ft
nagyobb tündérek: 875 Ft :)
béka: 875 Ft

Az árak úgy alakultak ilyen szépre,hogy én mondtam 2 árat hogy anna döntsön ő meg közölte,h akkor a kettő közt. :)

Ami még kimaradt a karácsonyi cuccokból.... vagyis ami azóta készült.
természetesen kellett csinálnom egy téli kisvakondot is. :)
Kisvakondot imádom, a szánkót szintén,uh igazán nagyon bejön. :) Anna is szeretne egyet. :) de lehet,hogy csak sielőset kap. :)


valamint csináltam kis ajándékkisérő táblácskákat... majd még lesz egy pár darab...
természetesen bármilyen névvel,vagy felirattal megcsinálom ám....

5 megjegyzés:

  1. tök jó ötlet, ahogy az akciót tökökbe írtátok és a kísérőtáblaa :) (remélem, nem csak egyikőtöket dicsértem :) )

    VálaszTörlés
  2. A kisvakondot én is <3 :) ráveszem ám Anettet, hogy csináljon nekem is:D

    Igazándiból mind Anett műve (nem is értem miért én válaszolok?:), a pumpkinok, az egy betűtípus!! hihetetlen hogy egyesek mit ki nem találnak:)

    Bejus!
    Örülünk, hogy írtál, s hogy tetszik:)

    ---
    anna:)

    VálaszTörlés
  3. KÖszi! :)))
    Örülök,hogy tetszik. :D

    van még egy pumpkin-os betűm,azt majd még bevetem valahol. :)

    VálaszTörlés